پایگاه خبری وبدا

پایگاه خبری وبدا

امروز دوشنبه ، 1403/09/05

سال 1403 ، جهش تولید با مشارکت مردم

پایگاه خبری و اطلاع رسانی وبدا (دفتر یاسوج)

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای ماموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است. در بررسی سند چشم‌انداز 20 ساله کشور و برنامه‌های توسعه جمهوری اسلامی ایران، به نکات مهمی توجه شده که مبنای برنامه‌ریزی برنامه‌های روابط عمومی است. بیشتر بخوانید ..

یاسوج ، بلوار مطهری ، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، طبقه سوم ، واحد روابط عمومی

شماره تماس: 0743337251

مدیر مسئول : ذوالفقار دیودل

سردبیر : سیده سحر حسینی

جلسه بررسی عملکرد 8 ماهه سالجاری سامانه سیب شهرستان کهگیلویه با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در دهدشت برگزار شد.

 


 جلسه بررسی عملکرد 8 ماهه سالجاری سامانه سیب شهرستان کهگیلویه با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، معاون بهداشتی شبکه، مسئولین واحدهای ستادی و روئسای مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در دهدشت برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه ؛ در این جلسه دکتر سید منصور تقوی مدیر شبکه به اهمیت ثبت کامل خدمات ارایه شده به مراجعه کنندگان در سامانه سیب اشاره کرد و اظهار داشت: ارائه هوشمند خدمات سلامت به افراد بر اساس ویژگی های فردی مانند سن، جنس ، بیماری و سایر ویژگی های مهم بر مبنای برنامه های ملی سلامت به صورت فعال و با امکان رصد دائم گروههای در معرض خطر از جمله نوزادان و کودکان ، خانم های باردار ، سالمندان وسایر گروهها از مهمترین دستاوردهای سامانه سیب می باشد.


تقوی افزود: کمک به اجرای طرح های مهم در حوزه بهداشت و درمان از جمله برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع و سایر طر ح ها از طریق ارتباط  و داد و ستد اطلاعات با سایر سامانه های مستقر در حوزه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از دیگر مزایای سامانه سیب در حوزه سلامت می باشد.


شایان ذکر است؛ دراین جلسه مسائل و مشکلات مربوط به ثبت خدمات در سامانه سیب مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت و با توجه به اینکه برای هر فردی در سامانه سیب جهت  ثبت خدمت نقش تعریف شده است و نظر به ارائه اسلاید های عملکرد خدمات نقشهای بهورز، ماما، پرستار، پزشک و دندانپزشک از ابتدای سالجاری تا آخرآبانماه، تصمیمات لازم در خصوص رفع مشکلات موجود و افزایش کمی و کیفی ثبت خدمات در این سامانه اتخاذ گردید.